Hry

Ubisoft odkládá Avatar: Frontiers of Pandora na příští rok

Je to už bohužel tak. Máme tu zas po čase oznámení, které hráčům nepřidá moc k radosti. Ačkoliv nám před pár týdny byl konečně ukázán s datem vydání dlouho očekáváný Skull and Bones, tak jiné hry takové štěstí nepotkalo, ba naopak. Společnost Ubisoft v tomto týdnu oznámila, že chystané akční dobrodružství z pohledu první osoby v otevřeném světě, Avatar: Frontiers of Pandora, bylo odloženo s tím, že nejdříve se této novinky dočkáme v dubnu příštího roku.

Avatar: Frontiers of Pandora jak název naznačuje vychází z blockbusteru Avatar, z rukou Jamese Camerona. Má se jednat o akční dobrodružství z pohledu první osoby, kterou vyvíjí studio Massive Entertainment, stojící za sérií Division ve spolupráci s Lightstorm Entertainment a samozřejmě Disney. Hra nám prvně byla představena v loňském létě s tím, že tehdy se mluvilo o vydání někdy v průběhu letošního listopadu až zimy.

Avatar: Frontiers of Pandora je tvořen na nejnovější iteraci enginu Snowdrop a vyvíjí se exkluzivně pro novou generaci konzolí a PC. V tomto novém samostatném příběhu si mají hráči zahrát za Na’vi a vydat se na cestu napříč světem při prozkoumávání dosud neviděné částí Pandory.

Očekávatelné odložení

Jak už bylo uvedeno, společnost Ubisoft oznámila, že chystané dobrodružství z pohledu první osoby bylo odloženo nejdříve na duben 2023. Ne však tak docela. Hra byla totiž odložena na finanční rok 2023-24, který začíná v dubnu příštího roku a proto můžeme jen spekulovat kdy přesně dostaneme možnost se do hry dostat. Žádný konkrétnější časový rámec vydání však doposavad uveden nebyl. V mezidobí se můžeme začít sázet, jestli skutečně uvidíme pokračování filmu z roku 2009 dříve než se do daného světa budeme moci ponořit i sami v této hře. Jak víme u Jamese Camerona nikdo nikdy neví.

Byť jsme dostali první trailer teprve loni, samotná hra má být podle informací ve vývoji minimálně od roku 2017, kdy byla vůbec prvně zmíněna. Krom níže uvedeného traileru a oznámení z roku 2017 se hře prakticky vůbec nemluvilo a tak bylo i nasnadě právě dané odložení. Co se týče samotného odkladu tak ten nebyl zdůvodněn. Ubisoft pouze uvedl, že jsou odhodláni přinést špičkový a plně pohlcující zážitek, který využije technologie nové generace na maximum, protože tato úžasná globální značka představuje pro Ubisoft velkou a mnohaletou příležitost. Situace se mírně objasnila při vystoupení na konferenci, kde generální ředitel společnosti Ubisoft Yves Guillemot uvedl, že hra byla odložena „kvůli tomu, že v současné době jsou v průmyslu obtížnější pracovní podmínky, kdy lidé nemohou tak často chodit do kanceláře. To mělo vliv, a to ten největší.”

Nezbývá nic jiného čekat a modlit se, aby daný čas, který vývojáři dostali k dobru skutečně patřičně využili a my se tak v následujícím roce budeme moci těšit na odladěnou, zábavnou a strhující jízdu. Alespoň, že to pokračování filmu konečně vyjde. Teda… snad.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.