Remake Zaklínače se připomíná poměrně zásadní informací. Narozdíl od své předlohy bude v otevřeném světě, k tomu se CD Projekt Red přiklonil až se třetím dílem Zaklínače z roku 2015. Zpráva o otevřeném světe přišla jako součást výroční zprávy o výdělcích CD Projekt Red. Prozatím hra nese označení Canis Majoris, remake je od základů dělán v nejnovějším Unreal Engine 5 a pracuje na něm studio Fool´s Theory, ti mají k ruce bývalé vývojáře z CD Projekt Red, kteří na prvním Zaklínači pracovali.

Zaklínač a Zaklínač 2: Vrahové králů se odehrávaly v pseudo otevřeném světě, kde měli hráči k dispozici relativně velké oblasti k průzkumu, nicméně po překročení jistého bodu, byli hráči přesunuti do nové oblasti bez možnosti návratu do oblasti předchozí. CD Projekt Red o nové hře nic dalšího neodhalil.
„Zaklínač je místo, kde to pro nás všechno začalo, pro CD Projekt Red. Byla to vůbec první hra, kterou jsme vytvořili, a pro nás to byl tehdy velký okamžik. Vrátit se sem a předělat hru pro další generaci hráčů, aby ji zažili je stejně velké, ne-li větší“, řekl šéf studia Adam Badowski.
První Zaklínač se točil převážně kolem Temerského hlavního města Wyzimy, tu jsme mohli krátce navštívit i ve třetím dílu, ovšem pouze královský hrad. V remaku bude celá Wyzima i její předměstí zcela otevřená. Každá z těchto lokací (město, předměstí, atd) byla v původní hře rozdělena jako jiná úroveň, po dokončení se hráč už nemohl vrátit zpět. Díky otevřenému světu v remaku bude ale možné mezi lokacemi volně přecházet, jak se vám jen bude chtít.

Nebudu vám nic nalhávat, osobně se na remake velice těším, jelikož jsem ostudné stvoření a prvního Zaklínače jsem nikdy nedohrál, třeba mě remake donutí tuto chybu napravit. Pokud vás zajímá více o projektech na kterých CD Projekt Red pracuje, naleznete je v našem starším článku. Těšíte se na remake, nebo vás nechává chladnými? Dejte vědět v komentářích.